تقویت و دوپینگ طبیعی خروس لاری برای میدان جنگ

شاید شما هنگام آماده سازی خروس لاری برای میدان جنگ به فکر دوپینگ خروس لاری و افزایش انرژی و تقویت اون شدید. من توصیه میکنم که اصلا اصلا سراغ دارو های شیمیایی نرید. چون استفاده از دارو شیمیایی برای دوپینگ خروس لاری میتونه باعث سکته بشه. در عوض من در این پست مواد طبیعی رو بهتون معرفی می کنم که چه حین تمرین و یا هنگام مبارزه، انرژی خروس لاری را افزایش بدید. استفاه از این مواد همونطور که انرژی لاری رو بالاتر می بره همونطور هم باعث سلامت موندنش میشه. پس در ادامه این مطلب با طیورکده همراه باشید.

افزایش انرژی خروس لاری

خروس لاری باید شب میدان با خوراکی که حاوی پروتئین کافی باشه تغذیه بشه. بهترین منبع پروتئین قبل از نبرد لاری تخم مرغ آب پز هست.

فلفل قرمز گزینه دیگه برای دوپینگ طبیعی خروس لاری هست. این خوراکی آتشین سوخت و ساز بدن خروس لاری رو افزایش میده و در نتیجه انرژی رو زیادتر میکنه.

گزینه بعدی موز هست. موز یکی از بهترین مواد برای دوپینگ خروس لاریه. این میوه سرشار از فیبره و چه موقع مبارزه و چه هنگام تمرین برای خروس لاری مناسبه.

سیر یک ماده خوراکی بسیار مفید در تغذیه خروس لاریه. سیر باعث افزایش گردش خون و در نهایت باعث افزایش انرژی خروس میشه.

همونطور که می دونید قهوه دارای کافوئین هست و این نوشیدنی در انسان باعث افزایش فعالیت بدن میشه. در خروس لاری هم قهوه باعث افزایش انرژی و فعالیت بدن لاری میشه. البته ناگفته نمونه که استفاده بیش از حد از این نوشیدنی برای خروس لاری ضرر داره. شما میتونید نیم ساعت قبل از شروع میدان به لاری یک قاشق نوشیدنی قهوه بدید تا با کافئین اون باعث دوپینگ طبیعی لاری بشید. البته استفاده مداوم از قهوه برای لاری توصیه نمیشه.

 

 

فرمول دوپینگ طبیعی خروس لاری

خب در این قسمت من یه فرمول طلایی رو به شما معرفی می کنم.

شب قبل میدان طبق این دستور خروس لاری را دوپینگ طبیعی کنید: یک عدد تخم مرغ آبپز، یک قاشق مربا خوری پودر فلفل قرمز، دو حبه سیر تازه، یک عدد موز کوچک. مواد نام برده شده رو آسیاب کرده و با هم مخلوط کنید و سپس شب میدان به خروس لاری بدید. صبح میدان هم یک حبه سیر ، مقدار کمی موز و یک قاشق مرباخوری پودر فلفل قرمز به خروس لاری بدید. همچنین نیم ساعت قبل از شروع نبرد یک قاشق غذاخوری نوشیدنی قهوه به خروستون بدید. این فرمول یک بمب انرژی و یک دوپینگ طبیعی خروس لاری هست.

موفق باشید.


مجموعه طیورکده پرورش دهنده اصیل ترین نژاد مرغ و خروس زینتی و لاری می باشد. برای آگاهی از موجود بودن از طریق شبکه های اجتماعی طیورکده با ما در ارتباط باشید.

همچنین برای دانلود کتاب ها و برنامه های آموزشی این مجموعه به لینک پایین مراجعه کنید:

اشتراک گذاری: